+ Reply to Thread
Page 1 of 37 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 361
  1. #1
    Moderator drdiederich is on a distinguished road drdiederich's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    In front of one of my computers or on my phone...
    Posts
    3,482

    College Basketball

    Kinda surprised no one is talking about the beginning of the NCAA BB season... perhaps others aren't as into basketball... not to sure. I love the concept of the carrier classic... it certainly didn't look to good for Mich St from the highlights...

  2. #2
    Senior Member 48 is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    NW KS
    Posts
    19,407
    DR: I'm into BB big time. Did I tell you KU is THE BB school? lol.

  3. #3
    Moderator drdiederich is on a distinguished road drdiederich's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    In front of one of my computers or on my phone...
    Posts
    3,482
    Quote Originally Posted by 48 View Post
    DR: I'm into BB big time. Did I tell you KU is THE BB school? lol.
    Kansass...BB... hmmm never heard of it... :-) At least they can do one sport to perfection... I love how at the beginning of the season there are only two types of games... HUGE marquee matchups and absolute blowouts where they have no business playing each other (much like the average BIG football season beginning chalked full of no business games).

  4. #4
    Moderator drdiederich is on a distinguished road drdiederich's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    In front of one of my computers or on my phone...
    Posts
    3,482
    So 48, give me your bold prediction for KU this year

  5. #5
    Senior Member dairyfarmmn is on a distinguished road
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The GREAT state of MN!
    Posts
    7,791
    DR: I like college BB. But don't really follow it until the conference schedules start in Jan., because like you said it is either marquee matchups or blowouts. And typically it is the latter. Besides college FB is done in Jan! lol

    BTW, what you need to ask 48 is how his GOOD FRIEND Roy Williams is up too.

  6. #6
    Senior Member natty is on a distinguished road natty's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Audrain Co.Mo.
    Posts
    1,985
    Wellll,around these parts we heard KU couldn't field a Basketball team this year so we joined the SEC for some competition.

  7. #7
    Senior Member 48 is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    NW KS
    Posts
    19,407
    The traitor Roy Williams is starting off the season rated No.1, and KU=...umm...er No.13. lol. mfsman is going to love this. Memphis=No.11. He!! even the Baptists=Baylor are ahead of us=No.12. BUT...DR...guess where WI is??? No.15!!! ROTFLMAO. The Big10 does have OH ST at No.3. And, JTH Ken is going to love this...KEN=No.2. I love Tom Izzo at Mich St, but they are not even in the AP Top 25.

    I didn't even look, but I'm sure my girls...UCONN...are No. 1.

  8. #8
    Senior Member dairyfarmmn is on a distinguished road
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The GREAT state of MN!
    Posts
    7,791
    I believe the Baylor women are #1, 48.


    Hey the Goofers are #1 in Mens Hockey!!!

  9. #9
    Senior Member 48 is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    NW KS
    Posts
    19,407
    Damn Baptists anywho. At least they won't have Britney Griner this year.

  10. #10
    Senior Member 48 is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    NW KS
    Posts
    19,407
    A-Hole No. 3:

    I had to go look. Thanx for ruining my evening. I mean...what's the world coming to? Jimmie Johnson is not going to win his 6th Cup in a row, and the UCONN girls are not No. 1. The world is going to he!! in a hand basket. BTW, the Big 12 has two in the Top 10: Baylor and Texas A&M. The Big 10 has zero/nada/zilch.

    1. Baylor
    2. ND
    3. TN
    4. UCONN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5. STAN
    6. Texas A&M

    There is no way Kim Mulke, Muffet McGraw, and Pat Summit can beat Geno. At least the Maggies are No. 6. Ooops...not supposed to say that.

    Just for ruining my evening I hope the Packers eviscerate the ViQueens.

    A-Hole No. 2

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Ultimate Farm Quest